top of page

Gyakori kérdések

  • Külföldre is rendelhetek TÜZES pálinkát?
    Sajnos ez egyelőre nem szerepel a lehetőségek közt. Ha ilyen igényed merülne fel, írj nekünk a hello@tuzes.hu email címre és megbeszéljük.
  • Megsérült a pálinkán a zárjegy. Így is visszaküldhetem?
    Zárjegy nélkül sajnos nem áll módunkban visszavenni a terméket. A zárjegy adóügyi bizonylat, ennek sértetlennek kell lennie, csak így értékesíthető a pálinka. Ha megsérül, nem tudunk másikat rátenni, javítgatni, visszaragasztani - ezt úgy kell tekinteni, mintha a pálinka elfogyott volna. Igyekszünk mindent megtenni azért, hogy a szállításnál ne sérüljön a zárjegy, és ugyanezt kérjük Tőled. Ha minden gondosság ellenére történne vele valami, akkor sajnos már nem adhatunk visszatértítést.
  • Mi ez?
    Elkötelezettek vagyunk a jó pálinka mellett. Hisszük, hogy a pálinkafogyasztás többről is szólhat, mintsem "beverjük, mint a koporsószöget." Ez az évünk arról szól, hogy ezt hogyan tudjuk megmutatni. Hogy mit tervezünk, egyelőre maradjon meglepetés!
bottom of page