Gyakori kérdések

Shop

Külföldre is rendelhetek TÜZES pálinkát?


Sajnos ez egyelőre nem szerepel a lehetőségek közt. Ha ilyen igényed merülne fel, írj nekünk a hello@tuzes.hu email címre és megbeszéljük.




Megsérült a pálinkán a zárjegy. Így is visszaküldhetem?


Zárjegy nélkül sajnos nem áll módunkban visszavenni a terméket. A zárjegy adóügyi bizonylat, ennek sértetlennek kell lennie, csak így értékesíthető a pálinka. Ha megsérül, nem tudunk másikat rátenni, javítgatni, visszaragasztani - ezt úgy kell tekinteni, mintha a pálinka elfogyott volna. Igyekszünk mindent megtenni azért, hogy a szállításnál ne sérüljön a zárjegy, és ugyanezt kérjük Tőled. Ha minden gondosság ellenére történne vele valami, akkor sajnos már nem adhatunk visszatértítést.





Pálinkáink


Élmény

Mi ez?


Elkötelezettek vagyunk a jó pálinka mellett. Hisszük, hogy a pálinkafogyasztás többről is szólhat, mintsem "beverjük, mint a koporsószöget." Ez az évünk arról szól, hogy ezt hogyan tudjuk megmutatni. Hogy mit tervezünk, egyelőre maradjon meglepetés!





©2019 BQS Termelő és Szolgáltató Kft.

0
Tüzes_logo_Whiteout_V2-png.png